Üdvözlök minden kedves Látogatót!

2016. július 23., szombat

Paradicsomos tökfőzelék babáknak

kb 8-9 hónapos kortól adható ha már minden hozzávalót bevezettünk.A keményítő azért kell, hogy el tudjuk érni a bolti babakaja állagát, mivel a fiam a nyaralás alatt (nem tudtam főzni) hozzászokott sajnos és fokozatosan térünk vissza a házi koszthoz. A paradicsomot ki lehet magozni, de én nem szoktam. Viszont a héját leszoktam szedni, mert azt nem lehet összeturmixolni rendesen. Rántott tojássárgával szoktam kínálni.

Hozzávalók:
1 közepes héj nélküli felkockázott paradicsom
1 marék reszelt tök
pici felkockázott hagyma (egy negyednél is kisebb)
pici petrezselyem
olaj
kb 1 tk keményítő

Pici olajon elkezdjük pirítani a hagymát, ha már szép aranyszínű akkor rádobjuk a petrezselymet,paradicsomot, gyorsan összekeverjük, majd jöhet a tök. Felöntjük annyi vízzel, amennyi éppen ellepi és puhára főzzük. Ekkor hozzákeverjük a pici vízzel simára kevert keményítőt és összeforraljuk. A végén össze lehet turmixolni a kisebbeknek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése