Üdvözlök minden kedves Látogatót!

2011. március 5., szombat

Meggyes kalács

Mostanában elég zürös időszakom van, többször is eldöntöttem, hogy felmondok, nem csinálom tovább, de aztán mindig megbékítettek a többiek, na meg persze tanulnom is kellene...kinek van mindenre ideje? Viszont gondoltam itt az ideje, hogy újra süssek valamit egy kis stresszlevezetésként- (recept a "Kevert Tészták"-ból) :)


4 tojást habosra keverek 20 dkg cukorral, majd beledolgozok 10 dkg margarint. Egy másik tálban összekeverek 50 dkg lisztet, 1 csomag sütőporral, csipetnyi sóval, majd hozzáadom a tojásos masszához. Keverek bele még 2 teáskanál vaníliakivonatot, 1 dl tejet és annyi meggylevet, hogy jól kezelhető tésztát kapjak (én kb 1 dl-t befőtt levet használtam). Az egészet alaposan összedolgozzuk 20 dkg meggyel. Formába tesszük és 180 fokon 1 órát sütjük.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta és finom, egy szelet jól esne.
    Üdv. Mrita

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól néz ki.
    Tavaly ilyenkor éreztem én is ezt, amikor munka ezerrel és közben szakdolgozat írás, készülés az államvizsgára, közben családanya is voltam.:-)
    Aztán minden megoldódott.
    Remélem neked is meg fog:-)

    VálaszTörlés