Üdvözlök minden kedves Látogatót!

2010. október 5., kedd

Barbari

Van egy szép, vaskos enciklopédiám a kenyerekről, amiben az iráni konyhánál rátaláltam a barbari receptjére. Az biztos, hogy gyakrabban kellene nézegetnem ezt a könyvet, mert tele van csodás receptekkel :)


140 ml langyos vízben feloldok 15 g élesztőt és meleg helyen 15 percig pihentetem. 25 dkg lisztet összeszitálok 1 kiskanál sóval,majd hozzáadom az élesztős vizet is. Alaposan összegyúrom, majd egy kiolajozott edénybe teszem, a tetejét pedig lefedem olajos fóliával. 1 óra múlva 6 felé osztom és téglalap alakúra formázom. A tetejét bevagdosom, megkenem olajjal és újabb 30 percet pihentetem. 180 fokon aranybarnára sütöm.


Én picit túl vékonyra nyújtottam, de így is nagyon finom lett.: )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése