Üdvözlök minden kedves Látogatót!

2010. október 16., szombat

Gyümölcskocsonya tejföllel

Túl sok tejföl van itthon, amik hamarosan lejárnak, úgyhogy gyártani kellett valami finomságot. Viszont megint egyedül vagyok itthon, ilyenkor nincs értelme sütni...Ekkor találtam a szekrényben erdei gyümölcs ízű kocsonyaport...


3 dl vízben elkevertem 1 zacskó kocsonyaport, majd felforraltam. Kis edénykéket vékonyan kiolajoztam, majd elosztottam bennük a 'kocsonyalevet'. Gyorsan dobáltam bele gyümölcsöket (málna,szeder,ribizli) és hagytam pár percig dermedni.

Közben 1 kis doboz tejfölben elkevertem 3 teáskanál vaníliás mézet, 1 zacskó zselatint és oldódásig melegítettem. Óvatosan rákanalaztam a már megdermedt kocsonyára. Megvártam amíg a tejföl is megszilárdult.

Persze nem jutott minden tálkára belőle, úgyhogy azokhoz joghurt mártás készült. 1 kis doboz joghurtot elkevertem pici vaníliás mézzel és citromlével...Ezzel is nagyon fincsi volt.

1 megjegyzés: