Üdvözlök minden kedves Látogatót!

2010. július 14., szerda

Joghurttorta III

Csak, hogy kisérletezzek egy kicsit.

Alapnak a jól bevált pite tésztám készült el. 30 dkg lisztet elmorzsoltam 20 dkg margarinnal, 1 tojássárgával és kb 10 dkg cukorral. Alaposan összegyúrtam, majd fóliában 30 percre hütőbe tettem. Ezután kinyújtottam, tortaformába tettem, majd aranybarnára sütöttem. Miután kihült megkentem eperlekvárral a tetejét. A krémhez összekevertem egy nagy doboz natur joghurtot, 1 kis doboz kefírt, 2 citrom héját és levét és cukrot. Én nagyjából 7 dkg-t tettem bele, de nem vagyok túl édesszájú. Felvertem 4 dl tejszínt 1 zacskó zselatinfix-szel és ezt is a krémhez adtam. Ráöntöttem a tésztára és hütőben megdermesztettem. Végül a tetejére csináltam 1 adag eperízü gyümölcszselét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése