Üdvözlök minden kedves Látogatót!

2010. július 29., csütörtök

Parasztos oldalas

Már egy ideje nem jelentkeztem, többek között mert túl sok volt a munka és egy kis nátha is megtalált, de ma végre volt egy kis erőm főzni.


Vettem egy darab oldalast (70 dkg), amit feldaraboltam, lisztbe forgattam és kevés olajon egy serpenyőben megpirítottam, majd kivettem és félre tettem. A visszamaradt olajban megsütöttem kb 20 dkg felkockázott szalonnát és 1 fej felkarikázott hagymát. Ezeket is félretettem egy tálba. Ezután a serpenyőbe került kb 70 dkg felkockázott, főtt krumpli és alaposan megpirítottam. Összekevertem a szalonnás hagymával és már kész is volt a  köret. Ekkor az oldalast visszatettem a serpenyőbe felöntöttem 2 dl húsleves lével, lefedtem és addig forraltam, amíg az össze nedvesség eltünt róla.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése