Üdvözlök minden kedves Látogatót!

2010. július 30., péntek

Rántott máj

Hirtelen nagyon megugrott az olvasóim száma :), úgyhogy ennek örömére egy -számomra- igen merész ételt csináltam, rántott májat... Be kell valljam, új kedvencem van :P. Nem hittem hogy ilyen finom lesz, főleg főtt krumplival és tejfölös uborka salátával.


Kb 40 dkg májat 30 percre vízbe áztatok, majd kezelhető darabokra vágom. A tésztához 1 tojást összekevertem 1 dl tejjel, borssal, sóval, vegetával, majorannával, petrezselyemmel, reszeltem bele 1 közepes nyers,meghámozott krumplit, majd annyi lisztet adtam hozzá, hogy jó sürü legyen. Ez kb 3 evőkanál volt. A májakat előbb lisztbe forgattam, majd megmártottam a tésztában. Végül pedig forró olajban aranybarnára sütöttem.

4 megjegyzés:

  1. Tök jó recept!Miért áztatod vízbe?

    VálaszTörlés
  2. Nagyon fini,én tejben áztatom,úgy is isteni,fokhagymát reszelek mellé.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem ha beáztatom, akkor sokkal puhább, mintha nem, de lehet, hogy csak "Szülőktől átvett berögződés" :)

    VálaszTörlés
  4. ÓÓÓ, istenni. Bárhol, bármikor :)

    VálaszTörlés