Üdvözlök minden kedves Látogatót!

2011. április 27., szerda

Az összeesett felfújt



Kaptam tegnap Páromtól szép,új felfújt formát, úgyhogy ma ki is próbáltam. Amíg sült szép volt, de ahogy kivettem összeesett...viszont oltári finom lett.


4 tojásfehérjét kemény habbá verek. A tojássárgákat összekeverem 2 evőkanál cukorral, 1 evőkanál liszttel és 1 teáskanál vaníliakivonattal. 10 dkg vajat megolvasztok 1 púpozott evőkanál nutellával és 200 g étcsokival. Végül mindent összedolgozok és kivajazott formákba töltök. Egy mélyebb tesibe pici vizet öntök, beleállítom a formákat és 200 fokon 20 perc alatt készre sütöm.

 Én fagyasztott gyümölcsöt ettem mellé.

3 megjegyzés:

  1. Az íz a lényeg az a fontos. Legközelebb pedig majd jobban sikerül, de ahogy látom az utolsó képen nem volt így sem probléma, elfogyott!

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom Évához, biztosan finom volt, mert elfogyott, legközelebb pedig biztos szebbre sikerül.

    VálaszTörlés
  3. A felfújtat nehéz fotózni, mert hamar, nagyon hamar összeesik (Ez ilyen, ez nem köszön!), úgyhogy ne bánkódj, a lényeg, hogy finom lett és ízlett.

    VálaszTörlés