Üdvözlök minden kedves Látogatót!

2011. április 25., hétfő

Csak most látom, hogy mennyi kedves blogger társam hívott a "Húsvéti ajánlat" játékba, de azt hiszem már kicsit késő, de ígérem legközelebb jobban figyelek. A távollétemnek is volt viszont oka...ugyanis "nyaralni" voltunk Párom nagymamájánál, ahol nincs internet.

Kaptam még egy szép díjat is Ritától. Köszönöm szépen.


A díj szabálya: 10 dolgot árulj el magadról, amit szeretsz csinálni és add tovább a díjat 10 bloggertársadnak, akiket szívesen látogatsz és kreatívnak tartasz.

1. Imádok takarítani, legalább hetente egyszer nagytakarítást tartok és minden hónapban egy ennél is nagyobbat, amikor minden létező dolgot megmozgatok a lakásban.

2. Szeretek kirándulni, elsősorban arborétumokban.

3. Imádom a virágokat és hobbim is a fotózásuk.

4. Egy nagy ruha boltban dolgozom, ahol- bár ez az arculatosok feladata lenne :)- szeretek falat építeni-főleg rózsaszín ruhákból.

5.Nagyon szeretek gyerekekkel foglalkozni, sajnos már nincs elég szabadidőm, de régen sok táborban részt is vettem felügyelőként.

6.Szeretek hímezni.

7. Kedvenc édességem a fagyi, sok-sok tejszínhabbal és gyümölccsel.

8. A háztartási gépek megszállottja vagyok. Addig nyaggatom Párom, még végül beadja a derekát és kaphatok egy újabb darabot.

9. Ugyanígy vagyok a szakács és egyéb könyvekkel is. :)

10. Sorozat függő vagyok- A Simpson család mind a 20 évadját már kb 1000x újra néztem.-Igyekszem olyan türelmes lenni, mint Marge :)

Úgy látom már körbe ért a díj, úgyhogy én adom mindenkinek aki véletlenül kimaradt és úgy érzi megérdemli. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése