Üdvözlök minden kedves Látogatót!

2011. április 2., szombat

Savanyú káposztás sertésszelet

Azért én bizony főzök is, csak éppen semmi komolyat..azonkívül még mindig elég kínos a helyzet a munkahelyemen, nemrég említettem,hogy elegem van belőlük, de maradtam, mert azt hittem legalább a munkatársaim "szeretnek"-nagyot tévedtem, éppen ezért felmondtam a héten, de nem írták alá a papírom, úgyhogy marad a szívás...na de ennyit rólam és íme a recept:


Egy tepsi alját kitesszük vékonyra felszelt baconnal, erre jön egy réteg borsos,majorannás sertés szelet, majd egy réteg savanyú káposzta, kolbászkarikákkal és hagymával keverve, majd a tetejére megint bacon. Egy pici almalével felöntjük, majd 200 fokon készre sütjük.

3 megjegyzés:

  1. Hú ez nagyon finom lehet, az ember megéhezik a látványától.

    VálaszTörlés
  2. Sajnálom a kialakult helyzetet.
    Nagyon guszta

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól néz ki! Szeretem a savanyú káposztával készült ételeket!Gondoljál arra hogy mások viszont szeretnek!

    VálaszTörlés