Üdvözlök minden kedves Látogatót!

2014. szeptember 26., péntek

Éjszakás Kenyér



Hozzávalók:

"A" tészta:
1 csésze liszt
1/8 tk instant élesztő
1/2 csésze víz

"B" tészta:
2 csésze liszt
1,5 tk só
1/2 tk instant élesztő
3/4 csésze víz
1/4 csésze tej


Az "A" tészta hozzávalóit alaposan összedolgozzuk, majd lefedve szobahőmérsékleten 1 éjszakát pihentetjük. Másnap hozzáadjuk a "B" tészta összes hozzávalóját és nagyon alaposan összedolgozzuk. Én a robotgép dagasztópálcájával csináltam kb 10 percig. A tészta szépen elválik az edény falától és formázható lesz. Ekkor letakarva újra legalább 1 órát pihentetjük. Amikor a duplájára kelt megformázzuk, a tetejét bevágjuk, majd egy lisztezett sütőedénybe tesszük (én cserép tálban sütöttem). A sütő aljára teszünk egy edényt vízzel, hogy elég páránk legyen. Kb a sütő közepére tesszük az edényt és aranybarnára sütjük. Nekem 180 fokon ez 50 perc volt. Ezután hagyjuk kihűlni és csak ezután vágjuk fel.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése