Üdvözlök minden kedves Látogatót!

2010. november 3., szerda

Császármorzsa


Először 2,5 fél éve ettem, amikor Párom reggelire ilyet csinált...azóta is nagy kedvenc, bár mostanra kénytelen vagyok magamnak megcsinálni :)


I. változat:- Én többnyire ezt készítem.
 2 tojássárgát habosra keverek 45 g porcukorral, majd felhigítom kb 1 dl tejjel, 50 g olvasztott vajjal és annyi lisztet adok hozzá, hogy sürün folyó tésztát kapjak. 30 percig pihentetem majd belekeverem a keményre felvert tojásfehérjéket is. Kivajazott tepsibe öntöm, megszórom mazsolával és 180 fokon aranybarnára sütöm.


II. változat:
25 dkg lisztet összedolgozunk 375 ml tejjel, 8 tojássárgával, 2 evőkanál porcukorral és a keményre felvert tojás fehérjékkel. Teflonos serpenyőben pici vajat olvasztunk és kis adagokban megsütjük a tészta egyik oldalát, majd a másikat is. Két villával kis darabokra szaggatjuk és még pár percig "pirítjuk".

2 megjegyzés: