Üdvözlök minden kedves Látogatót!

2010. november 25., csütörtök

Csirketikká Nánnal

Párom valami különlegeset akart enni..megkapta. :) A recepteket az "Egy falat India" című könyvből vettem.

Összekevertem 100 ml joghurtot 1/2 evőkanál pirospaprikával, 1 teáskanál chilivel, 2 ek garam masalával, 1,5 ek citromlével, 4 zúzott fokhagyma gerezddel, gyömbérrel és korianderrel majd beleforgattam 1 kg felkockázott csirkemellet. 1 éjszakát állni hagyjuk-nálam ez sajna csak 2 óra volt. :) Másnap hústűre szúrjuk és 200 fokon 20 percig sütjük. Akkor jó, amikor a csirkekockák széle elkezd megbarnulni.

A nánhoz összedolgoztam 500 g lisztet 2 tk instant élesztővel, 1/2 tk sőtöporral, 1/2 tk sóval, 1 tojással, 200 ml joghurttal és kb 220 ml tejjel. Egy kiolajozott tálban hagytam megkelni, majd kinyújtottam, 10 egyforma részre osztottam. Közben a sütőt 200 fokra előmelegítettem és az aljába vizes edényt tettem. Egyszerre 2-2 nánt sütöttem. A legfelső rácsra toltam a tepsit és 7 percig, majd megfordítottam és a másik oldalát is 5 percig sütöttem.

1 megjegyzés: