Üdvözlök minden kedves Látogatót!

2010. augusztus 20., péntek

Ananászos husi

Aki a barackos húst szereti, az ezt imádni fogja :)


Pár szelet sertés tarját megsózunk,megborsozunk, majd egy serpenyőbe fektetjük őket és megpirítjuk. Felöntjük 2 dl húsleves lével és annyi ananászlével, amennyi egy konzerv dobozból kijön. Fedő nélkül, addig forraljuk, amíg a lé teljesen eltűnik-lényegében egy sürü mázat fog képezni a hús körül, ezért érdemes forgatni néha. Ekkor egy tepsibe tesszük a húsokat, ananász és camembert szeleteket fektetünk rá és 200 fokon 10 perc alatt megolvasztjuk a sajtot rajta.

5 megjegyzés:

  1. Nahát Fela, nálad nem lelkendeznek az emberek, hogy itt van egy ilyen óriási és könnyű receptgyűtemény? Akkor jövök én, és mondom. Szia.
    Én a barackot is szeretem, meg az az ananászt is.
    Meg a barátfülét is.
    Meg a sárgabab... na nem, azt nem.

    VálaszTörlés
  2. Férjem nagyon szereti. Guszta lett

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok! Én jöttem lelkendezni: kb. 1 órája lett kész az ananászos husi majd' 1kg húsból, de szerintem már a fele sincs meg. Hozzátenném, hogy csak ketten vagyunk rá és elvileg én fogyókúrázom, este pláne nem eszem, de ezt nem lehet abbahagyni. :) Köszönet a receptért: Rita

    VálaszTörlés