Üdvözlök minden kedves Látogatót!

2009. december 31., csütörtök

Csikos süti mikroban



A tésztához 380 g lisztet, 1 csomag sütőport, 20 dkg porcukrot, 1 csomag vaniliáscukrot, 1 narancs reszelt héját és levét, 6 tojást, 60 ml vizet és 200 ml olajat összekeverünk. Ha már eléggé összeállt akkor a felét átöntjük egy másik edénybe és ebbe teszünk 3 teáskanál kakaót. Kivajazott tepsibe tesszük, úgy hogy egy sor kakaós és egy sor sima tészta kerüljön egymás mellé. Mikroban kb 500 Watton 15 perc alatt megsül. Hagyományos sütőben is lehet sütni, ekkor ha alsó-felső módot használunk akkor 180 fokra kell előmelegiteni, ha légkeverésest, akkor 160 fokra. Igy kb 30 perc alatt sül készre. Miután kihült, ketté vágtam. Az alsó lapot ami a formában maradt megszórtam naranccsal és meggyel, aztán leöntöttem tejszinizü pudinggal, amit 4 dl tejben és 1 dl narancslében főztem meg. Ezután visszatettem a tetejét és hütőben pár óra alatt megdermesztettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése