Üdvözlök minden kedves Látogatót!

2014. december 23., kedd

Hamis túrós barackkal

Hozzávalók:
Tészta:
25 dkg margarin
20 dkg cukor
5 tojássárga
csipet só
40 dkg liszt
1 csomag sütőpor

Krém:
2 cs vaníliás pudingpor
6 ek cukor
5 dl tej
4 dl tejföl
5 tojásfehérje
1 citrom héja
3-4 őszibarack befőttből, felkockázva



A tésztához minden hozzávalót egy késes robotgépbe tettem és morzsalákossá dolgoztam. Egy szögletes jénai alját kibéleltem a tészta 2/3 részével,úgy hogy alaposan belenyomkodtam, ettől összeállt.  A pudingporból a tejjel és cukorral a szokott módon sűrű krémet főzünk. Levesszük a tűzről és hozzákeverjük a tejfölt, majd a keményre felvert tojáshabot, a citromhéjat és végül a barack darabokat. A krémet a tésztára halmozzuk. A maradék tésztát rászórjuk a tetejére. Előmelegített sütőben kb 50 percet sütjük. Hagyjuk kihűlni, majd felszeleteljük.

Az eredeti recept innen van, de leegyszerűsítettem és egy kicsit más ízesítést is kapott.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése