Üdvözlök minden kedves Látogatót!

2010. szeptember 16., csütörtök

Díjat kaptam!

Ismételten Szandrától! Köszi :)

Szabály:
1. Meg kell köszönni.
2. A logót ki kell tenni a blogomra.
3. Be kell linkelnem, akitől kaptam.
4. Tovább kell adnom 7 embernek.
5. Be kell linkelnem őket.
6. Megjegyzést kell hagyni náluk.
7. El kell árulnom magamról 7 dolgot.


Akkor lássunk 7 dolgot rólam:

-Olvastam Beautiful Lie-nál, hogy 1 számot képes napokig hallgatni...nos az én lejátszási listám 5 éve nem változott :). Sőt-bár már szánalmas, de 5 éve ugyanazt a sorozatot nézem oda-vissza :P

-A játékok rabja vagyok...persze a társasjátékra gondolok (meg néha a framvillere) :)

-Odavagyok a fantasy könyvekért, szép gyüjteményem van belőlük-



-És ha már gyüjtemény, akkor legyen nagy...közel 800 db szakácskönyvem van :)


-Sosem iszom alkoholt és kávét, valamint nem eszek káposztát.Már az illatuktól is rosszul vagyok.


-Van egy hörcsögöm (Darwin),aki szabadon él nálunk-mások nagy döbbenetére- és sokat segít főzésnél, főleg a maradék eltakarításban.


-És a végére egy számomra szomorú tény;nem tudok spenót és sóska főzeléket csinálni, pedig Párom kedvence


És a legnehezebb része, továbbadni. Én pár új csatlakozónak adnám.


1. Marcsi
2. A kolega 
3. Bea
4. Az örömfőzés blogja
5. Lucilla
6. Aliz
7. Anna

7 megjegyzés:

  1. Ezzel a mailt tekintheted tárgytalannak :-)köszönöm :-)

    VálaszTörlés
  2. szia! Nagyon köszönöm a megtiszteltetést.:)D

    Majd még jelentkezem, de most nagyon fáradt vagyok. Holnap dolgozni megyek végre van munkám. Kedden visszanézek legkésőbb
    Kellemes Vasárnapot neked:)
    üdv: Marika ( Marcsi )

    VálaszTörlés
  3. Kedves Fela!
    Köszönöm a díjat !
    Nagyon kedves vagy , hogy rám gondoltál:)

    VálaszTörlés