Üdvözlök minden kedves Látogatót!

2010. szeptember 28., kedd

Rakott tészta

Apósomat látjuk vendégül 2 napig, úgyhogy valami olyat kellett főznöm, amit Ő is és Én is képes vagyok megenni :), így esett a választásom egy régi PKM receptre.


Kifőztem majdnem 500 g szarvacskát, majd meglocsoltam pici olajjal és kihűtöttem. Közben legyalultam 1 fej hagymát és kevés olajon elkezdtem pirítani, adtam hozzá 20 dkg legyalult csiperkét és 25 dkg legyalult füstölt főtt tarját. Az egészet addig pirítottam, amíg teljesen elpárolgott a leve. Ekkor összekevertem a tésztával. Egy másik edényben összekevertem 1 tojást, pici fokhagymakrémmel, reszelt sajttal és 2 dl tejszínnel. Befűszereztem borssal, bazsalikommal, majorannával és petrezselyemmel, majd ezt is a tésztához kevertem. Egy nagy hőálló tálba öntöttem át,a tetejét megszórtam sajtos virslivel és 200 fokon 20 percig sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése