Üdvözlök minden kedves Látogatót!

2010. szeptember 22., szerda

Túrós-ribizlis fonott kalács

Az édes és savanyú isteni párosítása...Most dobozon a 25 dkgás túrós dobozt értem.



25 dkg túrót elkeverünk fél doboz cukorral, 1/4 doboz tejjel és ugyanennyi olajjal, pici citromlével, vaníliaaromával, 3 doboz liszttel, 1 tojással és 1 csomag sütőporral.Alaposan összegyúrjuk, ha az állaga nem az igazi akkor liszttel lehet még rajta javítani. Én a ribizlit kétféleképpen tettem bele. Az egyik módszer szerint lapított hengereket csinálok a tésztából, mint a sima fonott kalácsnál, amikre ribizlit szórok, majd feltekerek és összefonok. Ez a tisztább módszer.

A másik módszernél belegyúrtam a tésztába a gyümölcsöt...Ennél nyilván elég alaposan összenyomódtak a szemek és több liszt is kellett bele. Nekem ez a fajta jobban ízlett, de legközelebb már eleve ribizli pépet fogok a tésztába keverni. Tepsire tettem őket és 180 fokon aranybarnára sütöttem.



Anna kedvéért lefordítom ezt a receptet, bár nem beszélek tökéletesen angolul, és lényegesen le egyszerűsítem remélem azért megérti :)
Ingredients:
1 cup cottage cheese (25 dkg)
1/4 cup oil
1/4 cup milk
1/2 cup sugar
1 tablespoon baking-powder
vanilla flavour
1 cup red-currant
1 egg
3 cup flour
 Everything mixed in a big bowl. Dole out and weave. Bake 180 C.

4 megjegyzés:

  1. HI,
    What kind of berries did you use in your bread. Oh, how I wish I were able to read your post.
    I will continue to enjoy the photos.

    Anna
    http://annastable.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Kedves Fela!!

    Köszönöm,hogy jöttél hozzám!!!!
    Látom Nálad bőven találok!!

    VálaszTörlés