Üdvözlök minden kedves Látogatót!

2010. március 26., péntek

Első díjam

Megkaptam az első díjam Szandrától, ami nagyon meglepett, de nagyon köszönöm.

A szabályok:
1) ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2) a logót kirakom a blogomba.
3) a szabályzatot kirakom a blogomba.
4) megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.
5) kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.
6) megnevezem, hogy kitől-, és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.
7) betartom a szabályokat


Becenév: Tündérke
Lakhely:Budapest
Magasság: 160 cm
Névnap: szeptember 15
Foglalkozása: még tanulok (jelenleg mérnök infót, de szeptembertől dietetikát szeretnék), mellette eladó vagyok egy játékboltban
Testvérek: 1 lány és 1 fiú, 12 és 15 év van közöttünk,persze én vagyok a legöregebb :)
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelvek: angol, és egy pici német
Gyűjtemény: rengeteg szobanövényem, és sok-sok receptes-kreatív holmim van,amik több mint felét még csak elő sem vettem a megvásárlás óta
Cipőméret: 37
Iskola: Könyvesbe jártam gimibe, azóta a Pázmányon tanulok
Évfolyam: Harmadikos vagyok
Kedvenc tantárgyak:Agykutatás története
Hobbi: Puzzle, főzés,hímzés és persze a gyerek vigyázás. Önkéntesként sok gyerekprogramon veszek részt.
Zsebpénz: Már rég nem kapok :P
Kívánság: Ha elmondom soha nem teljesül :)
Álom: szeretnék egyszer egy Baba-Mama kávézót nyitni, ahol a kicsiknek van sok-sok játék stb. És mindenkinek a megfelelő ételt-italt elkészíteni, gondolok itt a liszt vagy éppen tej érzékeny babákra.
Szerencseszám: Folyton változik
Szeretne találkozni: Laurell K Hamilton, a kedvenc írónőm és nagyon érdekel, hogy a személyisége mennyire jelenik meg a könyveimben :P
Háziállatok: Volt sok kutyám, macskám, madaram, teknősöm. Most pedig van egy hörcsögöm, Darwin.

És 6 blogger akiknek tovább adnám:

1. Andrea
2. Lidércke
3. Édes otthon
4. Ötletelő
5. Gizi
6. Sütis néne

Persze vannak még bőven, akiket olvasok és nagyon szeretek, de hozzájuk biztosan el fog érni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése