Üdvözlök minden kedves Látogatót!

2010. március 27., szombat

Tojásszendvics


Valójában omlettnek indult egy Nők lapja konyhás recept alapján, de nem sikerült megfordítanom, és ez lett belőle.

5 tojást elkeverek, 1 fej felaprított vöröshagymával, 3 gerezd fokhagymával, sóval, borssal, majorannával, felkarikázott füstölt kolbásszal és 1/2 dl tejszínnel. Fél zsemlét felkockázok és félreteszek. Magas falú serpenyőben olajat hevítek és beleöntöm a tojásos masszát, megszórom a zsemlekockákkal és reszelt sajttal. Kb 6 percig sütöm és megfordítom. Én itt csak félig jutottam, vagyis mindössze félbe hajtottam, mert elszakadt a tészta. Még 3 percig sütöttem, majd tányérra borítottam és friss salátával kínáltam. Ehhez felkarikázott uborkát megsóztam és félre tettem pár percre. Közben 2 paradicsomot és 1 paprikát feldaraboltam. Majd hozzákevertem az ubihoz. Nagyon finom lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése