Üdvözlök minden kedves Látogatót!

2010. március 8., hétfő

Mascarpones meggytorta

A nosalty-n olvasgattam, amikor is ihletet kaptam egy ott olvasott receptből. Mivel úgyis éppen kókuszgolyót csináltam, ennek a tésztáját használtam fel. Egy tortaforma alját kibéleltem az előbb említett tésztával, majd pedig főztem vaníliás pudingot- ez lehet bolti, vagy ami még jobb házi puding is- és ráöntöttem a tésztára, erre raktam egy réteg háztartási kekszet- ide is lehet rakni a kókuszgolyó tésztájából, de én nem akartam túl vastag sütit. Egy edényben 25 dkg mascarponét elkevertem 2 dl kemény habbá vert tejszínnel és 0,5 kg megy befőttel. A legjobb ha a befőtt levét is belekeverjük. Ezt ráöntöttem a kekszre és hűtőbe raktam. Nem teszek bele zselatint, mert 4-5 óra alatt anélkül is megszilárdul, de ha valaki mégis tenne akkor főzés nélkülit válasszon. Nagyon finom és kiadós lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése