Üdvözlök minden kedves Látogatót!

2010. május 9., vasárnap

Kekszes-barackos muffin

Azt olvastam valahol, hogy a muffin már nem menő-bár tudnám miért-, ennek ellenére én nagyon szeretem és nem hiszem, hogy abba fogom hagyni a gyártását. :)

25 dkg lisztet elkeverek 12 dkg cukorral, 1 zacskó vaníliás cukorral, 2 evőkanál kakaóporral, 1 zacskó sütőporral, 1 tojással, 2 evőkanál olajjal és 3 dl tejjel. Hozzáadok fél zacskó elmorzsolt Győri édes kakaós kekszet és 15 dkg aprított barackot. Muffin formába töltöm és 15 perc alatt 200 fokon megsütöm.

3 megjegyzés:

  1. Nem a divatot kell követni, hanem a háztartás igényeit :)))
    Nagyon guszta

    VálaszTörlés
  2. Nálunk a gyerekek szeretik,akár trendi,akár nem...finom,ez a lényeg!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Jó tudni, hogy nem csak én vagyok vele így :P

    VálaszTörlés