Üdvözlök minden kedves Látogatót!

2010. május 19., szerda

Rebarbarabefőtt

Tegnap Párom meglepett egy szép rebarbaraszárral. Nézegettem a könyveim, hogy mihez is kezdjek vele, mert süteményt nem akartam sütni belőle, amikor a kezembe akadt a Magyar konyha egyik különkiadása és megtaláltam benne a Receptet.
Felhasználási javaslatként azt írta, hogy édes befőttfélével összekeverve kínáljuk, például húsok mellé.
 A rebarbara szárat meghámozzuk és a húsát felkockázzuk 2 centis darabokra. Egy fertőtlenített üvegbe töltjük,megszórjuk cukorral és felöntjük hideg vízzel. Én egy 2 dl-es üvegbe töltöttem és 2 teáskanálnyi cukrot tettem rá. Teszünk rá fóliát, erre egy pici tartósítószert majd a tetővel lezárjuk.Végül 15 percre forrásban lévő vízbe állítjuk az üveget, majd pedig hagyjuk kihűlni.

2 megjegyzés:

  1. Befőtt. Eddig csak sütöttem és főztem rebarbarásat, ha lesz sok akkor majd teszek el üvegbe is. Köszi !

    VálaszTörlés
  2. Szívesen :).Remélem ízleni fog.

    VálaszTörlés