Üdvözlök minden kedves Látogatót!

2010. május 1., szombat

Málnás piskóta

Párom elvitte a tegnapi muffin maradékát a mai kirándulásra, úgyhogy orvosolni kellett a fellépő édességhiányt. :)

Gondoltam ha már úgyis van málnám, akkor csináljunk málnás piskótát (Feminán találtam is egész jó receptet-ezt fejlesztettem tovább). Azt viszont nem tudom, honnan vettem, hogy sütőpapír nélkül majd könnyedén kiborítom az őzgerinc formából....mert nem sikerült. Először is mert az alja megdagadt, másodszor meg mert nagyon szépen 'hozzásült' az oldalához, így szeletelni sem igazán sikerült. Viszont az íze kárpótol mindenért.Nagyon finom lett.

5 tojássárgát habosra kevertem 20 dkg margarinnal, 10 dkg cukorral és 2 teáskanál vanília aromával. Hozzáadtam 40 dkg lisztet és 1 kis zacskó sütőport. Végül a tojás fehérjékből vert habot is belekevertem. beleöntöttem a kivajazott formába és megszórtam lisztbe forgatott málnával. 180 fokon 30 perc alatt készre sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése