Üdvözlök minden kedves Látogatót!

2010. május 1., szombat

Vajas kifli

Limaránál olvasgattam, amikor kedvet kaptam a kifli sütéshez. Sajnos nem találtam olyan receptet, amihez minden lett volna itthon, de átdolgozva az ő kiflije készült el. Ráadásul nekem nem volt lelki erőm még elő is főzni, ahogy ő a vajas kiflijét, és az alakja sem hasonlít kiflire, de nem lehet minden eslőre tökéletes. :)

3 dl langyos tejbe 1 evőkanál cukrot szórtam és belemorzsoltam fél kocka élesztőt. Letakarva napos helyre tettem és 20 perc alatt felfuttattam. Közben 50 dkg lisztet elmorzsoltam 10 dkg vajjal. Amikor az élesztő már jó volt a liszthez öntöttem és kb 10 perc alatt alaposan összekevertem. 1 órát kelni hagytam, majd kör alakúra nyújtottam. 12  háromszögre vágtam és feltekertem őket. Kivajazott tepsibe tettem és megszórtam reszelt sajttal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése