Üdvözlök minden kedves Látogatót!

2010. június 9., szerda

Epres sajttorta

Nem is tudom, hogy sírjak vagy nevessek a sütim miatt- szörnyű lett a külseje, viszont igazán finom.

Volt itthon egy csomag Győri édes csokis zabfalat. Fogtam egy muffin formát és minden lyukba tettem a kekszből egyet, pont belefért. Egy edényben 250 dkg mascarponet elkevertem 1 kis doboz tejföl felével, 8 dkg cukorral, 2 tojással, 1 evőkanál liszttel, vaníliakivonattal és pár szem felkarikázott eperrel.
Ezt a krémet ráöntöttem a kekszre, majd sütőbe toltam és aranybarnára sütöttem.

A gond abból lett, hogy sütés közben a keksz fogta magát és feljött a krém tetejére, némelyikben pedig keresztbe fordult :), úgyhogy lehetetlen volt egyben kiszedni a formából. Ettől függetlenül azt hiszem sokszor újra fogom gyártani, csak nem muffin formában hanem egy sima kapcsos formában.

1 megjegyzés: