Üdvözlök minden kedves Látogatót!

2010. június 29., kedd

Pita

Valami gyors és mégis finom vacsorát akartam csinálni, amihez elhasználhatom az élesztő hegyeket a hűtőmből. A Nyári konyha meg is adta a végső löketett. De sajnos nagyon hamar kisültek, úgyhogy vacsora már biztos nem lesz belőle,mert nagyon finomak, csak ajánlani tudom mindenkinek :)
Én vizes poharat használtam hozzá, ami 250 ml-es. 1,5 pohár lisztet elmorzsoltam egy pici élesztővel, pici sóval, cukorral, kakukkfűvel, bazsalikommal, oregánóval fűszereztem, majd adtam hozzá fél pohár vizet,összegyúrtam és letakarva 40 percet kelesztettem. Ezután 4 kis 'lepényt' formáztam belőle, lisztes tepsire tettem és amíg bemelegedett a sütő 220 fokra, addig állni hagytam. Ezután betoltam a sütőbe, amikor elkezdett felhólyagosodni kivettem és megfordítottam a lepényeket, hogy a másik oldaluk is megsüljön. A sütési idő összesen kb 10 perc volt nálam. Elég hókák maradtak, de nem mertem túl sütni :). Sült kolbászkákkal és friss paradicsom salátával tálaltam.

2 megjegyzés: