Üdvözlök minden kedves Látogatót!

2010. június 17., csütörtök

Pöttyöske

Citromtortát akartam sütni, de végül a lustaság győzött és ez lett belőle :). Nem bántam meg, mert nekem ízlik és ráadásul ilyen melegben jól esik a hideg süti :)


Egy tortaforma alját kiraktam háztartási keksszel. 2 kis doboz natur joghurtot elkevertem kb 3/4-nyi (kis) doboz tejföllel, 2 citrom levével, cukorral,néhány elmorzsolt menta levéllel és fél zacskó zselatinfixszel. Amikor a zselatin feloldódott benne adtam hozzá ribizlit, majd a kekszre öntöttem és hűtőben megdermesztettem.

3 megjegyzés:

  1. Hasonlót szoktam én is készíteni. Finom és üde nyári desszert. Nagyon finom. Főleg ribizlivel szeretem én is

    VálaszTörlés
  2. Milyen jó, ezt én is el fogom készíteni :)

    VálaszTörlés
  3. Majd meséld el hogy ízlett :)

    VálaszTörlés