Üdvözlök minden kedves Látogatót!

2010. június 30., szerda

Töltött buci

Ma reggel láttam, hogy már majdnem 100 blogot olvasok rendszeresen (szakmai ártalom :P), de Limara oldala még mindig az első 10 kedvencben van. Eddig minden nagyon finom lett amit kipróbáltam tőle, gondoltam most jöhet a Napocskája is. Sajnos néhány hozzávalóm nem volt (és a mennyiség felezése is nehezen ment), úgyhogy picit módosítva készült, de így is nagyon jól sikerült.

25 dkg lisztet elmorzsoltam majdnem 2 dkg élesztővel, pici sóval,cukorral, majd kevertem bele kb 0,3 dl olajat,1 tojást, fél doboznyi tejfölt (kis dobozos volt) és kb 0,5 dl tejet. Az egészet alaposan összegyúrtam (itt még kellett hozzá egy pici liszt), majd kelni hagytam 1 órát. Ekkor kinyújtottam és négyzeteket vágtam ki belőle. Mindegyik közepébe tettem sajtot, hagymát, párizsit és Páromnak kolbászt is. Nyomtam bele pici ketchupot, majd összehajtottam. Sütőpapíros tepsire tettem és újabb 20 percig pihentettem. Lekentem felvert tojással és 180 fokon aranybarnára sütöttem.

2 megjegyzés: