Üdvözlök minden kedves Látogatót!

2010. április 2., péntek

Epertorta

A változatosság kedvéért eperből készítettem édességet :)

Az alaphoz 4 tojássárgát 16 dkg cukorral fehéredésig kevertem, majd hozzáadtam 8 dkg olvasztott margarint, fél csomag sütőport, 16 dkg lisztet és a tojásfehérjékből vert kemény habot. Előmelegített sütőben 20 perc alatt készre sütöttem. Közben 25 dkg epret és egy fél doboz natúr joghurtot összeturmixoltam. 1 csomag epres pudingport elkevertem pár kanál cukorral és 2,5 dl tejjel. Amikor már csomómentes volt hozzáadtam az epres pépet és folyamatos kevergetés mellett keményre főztem. Hagytam kihűlni, ekkor belekevertem 25 dkg mascarponét és a tésztára öntöttem. Megpakoltam félbe vágott eperrel.Végül pedig megcsináltam egy zacskó piros tortazselét és ráöntöttem. Víz helyett én meggyszörppel csináltam Párom és a szín kedvéért.
Legközelebb teszek bele egy zacskó zselatint is mert nem lehetett szeletelni, a krém nagyon folyt rajta. De ettől függetlenül nagyon finom lett.

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ne haragudj, hogy még nem válaszoltam a megkeresésedre, de sajnos rossz a gépem, és csak ritkán tudok kölcsöngéphez leülni. Nagyon köszönöm a díjat. Köszönöm a szép szavakat melyeket írtál, arról hogy sokat tanultál tőlem.
    üdv. Gizi

    VálaszTörlés