Üdvözlök minden kedves Látogatót!

2010. április 21., szerda

Tejes-borsós csirke


Gondolom más családban is előfordul, hogy mindenki mást szeretne enni. Így jártunk most mi is, Párom ugyanis főzeléket akart, én pedig sült csirkét. Ilyenkor indul a "Nagy Agyalás", hogy akkor most mi is legyen...végülis megszületett a tökéletes megoldás mindkettőnk számára.

Fogtam 0,5 kg csirkemellet és felkockáztam. 2 evőkanál margarint megolvasztottam és a megsózott csirkemell kockákat megpirítottam benne. Ekkor hozzáadtam 40 dkg lecsöpögtetett zöldborsót,1 evőkanál cukrot és 1 csokor feldarabolt petrezselymet. Pár percig együtt pirítottam, majd felöntöttem 2 dl hús leves alaplével. Fedő alatt puhára pároltam őket. Közben 15 dkg lisztet csomómentesre kevertem 1,5 dl tejjel. Amikor a borsó és a hús is megpuhult, akkor a lisztes tejet folyamatosan keverve hozzáöntöttem és összeforraltam. Köretnek szerintem a főtt rizs a legjobb.

2 megjegyzés: