Üdvözlök minden kedves Látogatót!

2010. február 8., hétfő

Erdei gyümölcsös krémtúrós piskóta



Gondoltam kipróbálom ma a fondantos bevonást, de ezzel sem volt szerencsém. Sajnos nekem nincs sütöm, így a mikróban sütök mindent és ezért a piskótáim oldala nem egyenes, ami eddig nem volt gond, de ma igen. Megsütöttem egy kakaós start piskótát, megfeleztem és csináltam bele krémet. Ezt egyszer itt olvastam és tovább fejlesztettem. 200 ml habtejszínt kemény habbá verek, habfixálóval, majd belekeverek 300 ml vaníliás krémtúrót és egy csésze erdei gyümölcsöt. Az amorf piskótámnak köszönhetően a formában kifolyt a krém a két piskóta közül, szóval szigetelés gyanánt a szélét körbe raktam felezett babapiskótával. Viszont így nem tudtam kivenni a formából és bevonni. Így nem lett olyan szép, de az íze ezt feledteti.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése