Üdvözlök minden kedves Látogatót!

2010. február 14., vasárnap

Tarka gofri


A Nők lapja konyha receptje, picit átdolgozva. 3 tojásfehérjét 6 dkg cukorral kemény habbá verünk, majd hozzáadjuk a sárgákat, 1 dl olajat, 5 dl vizet,1 csomag sütőport és kb 50 dkg lisztet. Alaposan összekeverjük. A massza egyik felét másik tálba tesszük. Az egyik félhez 3 evőkanál kakaót és 1 narancs levét adjuk, a másik félhez pedig 1 kis doboz vanília aromát és egy citrom levét. A forró gofri sütőbe felváltva öntjük a két masszát és megsütjük. Én tálalásnál meglocsoltam narancslével és tejszínes túrót adtam hozzá.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Örömmel látom, hoyg nem csak az újságban olyan szép a tarka gofri!
    Mikor elolvastam a magazinba beleszerettem és én is tervzem, hogy mesütöm!!!
    Nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Köszi!Biztos neked is sikerülni fog! :)

    VálaszTörlés