Üdvözlök minden kedves Látogatót!

2010. január 21., csütörtök

Az én virslis tésztám


Ma nem jutottam el a boltig, úgyhogy a csekély itthoni tartalékokat kellett felhasználni, így született meg a mai művem. Kifőztem kb 250 gr tésztát enyhén sós vízben. Találtam egy zacskó virslit, ezt felkarikáztam és 10 dkg gépsonkát,ezt pedig felcsíkoztam. Kevés margarinon megpirítottam őket, majd beledobtam egy fej felkockázott paradicsomot. Pár percig együtt pirítottam őket. Közben 2 dl tejszínt, 1 kis doboz konzerv paradicsompürét, sót, borsot alaposan elkevertem. Nálam csak habtejszín volt itthon, úgyhogy egy kicsit édeskés lett. Ezt a mártást ráöntöttem a leszűrt tésztára, összekevertem reszelt sajttal és jénaiba öntöttem. A mikróban 500 Watton 5 percig sütöttem. Szerintem nagyon finom lett. Kicsit hasonlít a makarónira.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése