Üdvözlök minden kedves Látogatót!

2010. január 20., szerda

Krumplifőzelék


Mint már írtam én nem tudok főzeléket csinálni, de nagyon szeretem, ezért folyton kutatok, hogy találjak olyat, amit még én is meg tudok csinálni. Ma találtam itt egy igazán egyszerű és finom krumplifőzeléket. Én egy kg krumpliból csináltam. Két fej kisebb vöröshagymát vajon megpirítottam, felöntöttem kevés vízzel, megszórtam pirospaprikával, fehér borssal, sóval és egy nagy csomó majoránnával. Beletettem a felkarikázott krumplit és 5 db babérlevelet, majd felöntöttem annyi vízzel, amennyi ellepi. Amikor megfőtt kivettem egy adagot belőle, elkevertem 2 evőkanál tejföllel és 1 evőkanál mustárral. Összeturmixoltam és visszakevertem a krumplihoz. Tényleg nagyon jól sikerült. Mellé pedig fasírt készült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése