Üdvözlök minden kedves Látogatót!

2010. január 13., szerda

Rántott hús krumplipürével


Párom egyik nagy kedvence, és az én egyik rémálmom. Nem szeretek panírozni, de nekem mindig azt mondták, hogy "A férfi szívéhez a gyomrán át vezet az út!". Így tehát tegnap elkészült egy adag. Én lábszárból csináltam, mert nagyon szép, zsírmentes volt a hentesnél. Ezt felszeleteltem, laposra vertem és 2 órára fokhagymás tejbe áztattam. Ezután lisztbe, tojásba és a szokásos fűszeres zsemlemorzsába (majoranna, vegeta, petrezselyem,bors) forgattam és forró,bő olajban kisütöttem. Köretnek krumplipüré készült hozzá. Kb 1 kg krumplit megpucolok, felkockázok és puhára főzök. Utána tejjel, majonézzel és margarinnal összetöröm. Lehet hozzá tenni tormát is, vagy egy kevés lilahagymát, ezekkel is nagyon finom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése