Üdvözlök minden kedves Látogatót!

2010. január 9., szombat

Rántott sajt tartármártással




Én két személyre főzök, úgyhogy csak 25 dkg trappista sajtot rántottam ki.


 A sajtot közepesen vastagra szeleteltem, tálakba szokás szerint liszt, felvert tojás és zsemlemorzsa került. Én nem szeretem a sima panírt ezért a morzsába őrölt fehér borsot,majorannát és egy kis vegetát kevertem, és mivel sajtról van szó, ezért nem finom lisztet, hanem réteslisztet használtam. A jó sajtpanír titka, hogy miután végig csináltuk a panírozás menetét, mégegyszer meg kell mártani a tojásban és a morzsában. Forró, bő olajban kell kisütni, hogy ne legyen ideje megolvadni és kifolyni a sajtnak.

Köretnek sült krumplit csináltam és tartármártást. Ehhez 2 tojássárgáját simára keverek egy teáskanál porcukorral,sóval, fehér borssal, majorannával, egy kis tubusos majonézzel, 2 evőkanál mustárral,néhány csepp citromlével és egy kis doboz tejföllel. Pár órára hűtőbe teszem, hogy az ízek összeérjenek.

Jó étvágyat hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése