Üdvözlök minden kedves Látogatót!

2010. január 1., péntek

Új évi fogadalmak


Nagy előszeretettel vásárolom meg és nézegetem a Praktika magazint. Sajnos a kézügyességem elég gyatra, úgyhogy nem igazán szoktam neki is állni a dolgoknak, mindig csak halogatom. De most itthon voltam, ráértem ezért megcsináltam a fogadalmi táblájukat. Igaz, hogy nem volt itthon fa, úgyhogy egy kartont vágtam pezsgősüveg formájúvá, lefestettem sötétkékre, mert csak ilyen és fehér festékem volt, amit pedig a kupak festésére használtam. A nyaka alá világos barna fonalból fontam egy csikot és ráragasztottam, alatta sárga fonalból húztam végig pár sort, majd az aljára megint világos barna sor került. Az üveg testére világos sárga szines papirt ragasztottam és arra kerültem az én és a Párom fogadalmai. Emellé egy nagyon pici, fél cserepet ragasztottam és egy pici virágot tettem bele. A fonalakba pedig beletüztem egy galamb tollat. A kép azért távoli mert közelről nem túl szép látvány. De legalább elmondhatom, hogy végre megpróbáltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése